El mapa de ruta . Introducció.

On sóc?
         On vull anar?
                         Per on començo?


Ahir parlava de la cooperativa catalana La Fageda i de com n’era d’important el tenir uns objectius previstos abans d’iniciar qualsevol activitat.

I ho dic, sobretot, per experiència pròpia. Fa uns quatre anys em vaig llençar a una aventura sense tenir res clar: ni els objectius ni on era i, encara menys, on volia arribar. Ja us podeu imaginar la castanya que em vaig fúmer. Però no patiu, me'n vaig sortir força airosa i, fins i tot, en vaig treure un bon aprenentatge: abans d’engegar un projecte és importantíssim aturar-nos per saber on som, quines són les nostres habilitats i capacitats i marcar-nos una meta per saber on volem arribar.  Aquesta meta ha de ser el més gran possible (sense passar-nos), és allò que diuen de que val més PENSAR A L'ENGRÓS.

L'article sencer a Mercat en Xarxa