Va de Bloc - Bruixa de dol




Ja fa alguns mesos vaig llegir una narració guanyadora del premi de relats curts per Internet organitzat per "Llibres ebrencs", La mar de mon iaio Ramontxe. Em va agradar tant que vaig decidir publicar-lo al meu bloc, amb permís de "Llibres ebrencs" :-).

Temps després, l'autora d'aquell relat, l'Àngels, quan descobrí la seva narració publicada aquí deixà un missatge al meu bloc. A partir d'aquell missatge, jo vaig descobrir el seu, que té el nom del llibre d'una gran poetessa, M. Mercè Marçal, Bruixa de dol . Des de llavors sóc una seguidora fidel al seu bloc, allà he tingut ocasió de llegir més narracions, poemes, articles i opinions; tots tan ben escrits que val la pena passejar-s'hi amb tranquil·litat per anar-los assaborint com es mereixen.

Us recomano que hi entreu i que en gaudiu lentament:

http://bruixadesol.blogspot.com/