"El laberint de la felicitat" de l'Àlex Rovira i en Francesc Miralles


Segueixo diàriament el programa "L'ofici de viure" de Catalunya Ràdio i fou allà on vaig conèixer l'existència d'aquest llibre.
Val la pena llegir-lo i anar-lo assaborint a poc a poc.
Us copio algunes frases del llibre i que porto escrites en la meva inseperable llibreteta:
* Sóc el que decideixo ser.
* Cada persona és un banc d'amor.
* Qui no somnia està mort en vida.
* De tant en tant és convenient fer neteja d'opinions.
*La felicitat sempre és més a prop del qu imaginem, encara que la busquem lluny.
No us el deixeu perdre, cada frase d'aquestes (i algunes més que no copio per no allargar-me massa) és la conclusió d'una història que ens expliquen els autors.
El laberint de la felicitat
Àlex Rovira i Francesc Miralles
ARA Llibres
I si podeu, visiteu la web de l'Àlex Rovira:

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Una companya de feina va deixar una recomanació d'aquest llibre en el seu bloc. Va posar-hi un enllaç d'una entrevista als autors. Crear la felicitat en comptes de buscar-la... Buscaré el llibre (segur)...

Àngels

Una abraçada.
T'adjunto l'adreça del Youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=YCsq7YHW53E

rebaixes ha dit...

D'un llibre s'hi ha d'extreure quelcom.Aprendre. Agafar-hi unes quantes frases és meravellós, ell libre t'ha enriquit i d'això es tracta./ Per mès que soc gran, no soc vell en experiències. / Si vols que se't confessin, no preguntis/ Quan més un parla menys diu, però més es descobreix.// Son meves i les poso a Escorrialles( n'hi han 150) i Deixalles ( n'hi han 300) Ho vaig recollint del meu pensament quan es presenten. Boli i paper.Prova-ho.Es sols constància.L'avi Anton.

Janet ha dit...

Àngels

Gràcies pel comentari i per l'enllaç.

Llegir i escoltar persones com l'Àlex Rovira enriqueixen l'esperit i t'obren la ment.

Una abraçada,

Janet

Anònim ha dit...

Gràcies per aquestes frases, Avi Anton

És cert, jo també tinc aquest vici d'anotar les frases que m'agraden. Tinc una llibreta que em va regalar la meva germana i allà vaig anotant-les.

"Les paraules ens ajuden a donar sentit a la vida."
Aquesta frase la tinc apuntada, però no vaig anotar d'on la vaig treure.

Una abraçada,

Janet