La bruixa Bruixona

Amb la Bruixona abans de començar la sessió

Fa dies que tinc al cap fer-li un article a la Bruixona. Va ser la protagonista d'una sessió de contes que vaig fer a Llançà el passat 9 d'agost.


Reconec que preparar aquest treball em va portar molta feina, vaig estar gran part del mes de juliol (que és el que faig vacances) donant-li voltes al guió i imaginant com voldria que fos la Bruixona.


I, una tarda m'hi vaig posar, vaig agafar roba que tenia per casa i vaig anar fent, al final sortí la bruixa que veieu a la foto.


Això sí, tant la roba com les botes que porta les ha heredades de la meva filla Helena.


Al final, la sessió va ser tot un éxit. El públic s'ho passà molt bé i jo també.


La sessió es titula "Contes mesclats" i allà la bruixa Bruixona decideix fer un regal als personatges dels contes: els envia de vacances a altres contes.


Així és com la Caputxeta vermella va a parar a casa del porquet treballador, en Pinotxo a la dels tres ossos, ...


Al final tots s'ho han passat molt bé i estan molt contents amb el regal de la bruixa.

I catacric-catacrac

el conte s'ha acabat.

I tuuuuuuuut

la guilla ha vingut

i se l'ha emportat,

ha passat per un forat

i allí dintre s'ha quedat