La nova web de l'escriptora Estrella Ramon.


Després d'un temps de desconnexió remprenc l'activitat al meu bloc i ho faig amb la notícia que m'ha arribat des de la llista de Llibres ebrencs: la de la nova web de l'escriptora tortosina Estrella Ramon.

El passat Sant Jordi li vaig comprar a la meva filla de 8 anys el llibre "Rata Robinata,
pèls de tomata" escrit per aquesta autora. Setmanes abans havia sentit una entrevista que li feren a Antena Caro i tant el que es digué del llibre com l'autora em causaren molt bona impressió.

La veritat és que fou un encert. El llibre ens va entusiasmar a les dues. L'Estrella Ramon tracta en aquest llibre els temes de la discriminació i de la solidaritat d'una manera molt entenedora i divertida.

La fotografia que il·lustra aquest article és la Rata Robinata que pintà la meva filla. Recordo que en l'entrevista a Antena Caro, l'escriptora comentà que imprimir en color totes les il·lustracions que surten al llibre costava molts diners. La solució que hi trobaren l'escriptora, l'il·lustradora i l'editora fou que cada xiquet pintés la Robinata com més li agradés.

Ara estic llegint "M'escriuràs?" en una edició del 1994. De moment, m'està agradant molt.

Us convido a visitar la seva web i a llegir els seus llibres.


2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

L'èxit que té aquesta autora tortosina no és prou conegut a les nostres terres, segurament perquè es dedica a la literatura infantil, però probablement és l'autora més venuda i llegida.
A més, té un entusiasme encomanadís.

Janet ha dit...

És veritat que l'Estrella és poc coneguda a Casa Nostra i és una llàstima perquè és una escriptora que sap transmetre bons missatges darrera les seves històries. Ho fa en un llenguatge entenedor i molt proper.

Una abraçada,

Janet