Un 10 per a La Sirena, un “necessita millorar” per a Veritas

Aquest any he estat realitzant un taller de meditació al casal de barri de Can Portabella, ho he fet com un voluntariat i la direcció de l’entitat ha tingut el detall de regalar-me dos vals de 20€ cadascun per canviar-los en qualsevol botiga adherida a l’Eix Comercial de Sant Andreu.

Vaig decidir que un d’ells l’utilitzaria com un descompte a la compra que faig habitualment a la botiga Veritas que hi ha al carrer Gran de Sant Andreu.  Tot just entrar vaig decidir mostrar el val i dir-los que pagaria part de la meva compra amb ell.  La persona que era a la caixa es va mostrar estranyada i em digué que ho consultés a la persona encarregada i així ho vaig fer.  Aquesta persona trucà per telèfon al responsable de l’Eix Comercial perquè em digué que si ells no venien a portar-li els 20€ ella no em podia agafar el val.  Com que no li contestaren el telèfon em digué que ho sentia, però que ella no hi podia fer res.

Vaig comprar l’imprescindible i amb el meu val a la butxaca vaig entrar a La Sirena.  Abans de res, i després de l’experiència viscuda a Veritas vaig comentar a la persona de caixa que tenia aquest val per valor de 20€ i que desitjava descomptar-lo de la compra d’aquell dia.

Ni ella ni l’encarregada en sabien res, de seguida van trucar la persona responsable de la seva empresa.  Van mirar la pàgina web de l’Eix on surten els establiments que hi estan adherits i, finalment em digueren que endavant.  Que, malgrat que ells no havien rebut cap avís de l’Eix (cosa il·lògica perquè en el moment que fan i reparteixen aquests vals haurien d’informar a tots els seus adherits), podia comprar tranquil·la i després bescanviar el val sense cap problema.
I aquí és on hi ha la petita diferència que fa gran una empresa.  Aquest no desentendre’t d’una situació i fer les gestions pertinents per poder-la solventar.
Això és imatge i qualitat de servei a l’atenció al client.

No és el primer cop que em trobo que Veritas desatent aquest servei.  El passat mes de maig vaig fer un taller a la biblioteca de La Sagrera “Llina, la llavor bio de la biblioteca” i, per preparar-lo, uns quants mesos abans, vaig escriure un correu a l’empresa preguntant-los si em podrien proporcionar catàlegs i mostres de productes per poder-los repartir a les famílies assistents al taller.  En no obtenir resposta, vaig enviar un missatge privat a la seva pàgina de Facebook explicant-los que encara esperava resposta.  Em digueren que no tenien constància d’aquest correu i que el tornés a enviar.  El vaig tornar a enviar, no vaig obtenir cap resposta i vaig tornar a escriure un altre missatge privat per Facebook, aquest cop ja no em van contestar.

El dia del taller vingueren unes 10 famílies i els vaig repartir catàlegs de productes ecològics i també vaig portar alguns paquets d’aliments bio i de Km 0.  

El taller va ser un èxit i aprofito per felicitar el personal de la biblioteca de La Sagrera per la seva col·laboració en la realització d’aquest.

Per tant, un 10 a La Sirena i un “necessita millorar considerablement” per a Veritas