La paraula escrita


De tant en tant sempre faig un tomb pel bloc "Mentre la roba s'eixamora" perquè, tot i que la seva autora va comentar el passat mes de juliol que ja no hi escriuria més, doncs, això, que jo el vaig visitant per si algun dia tinc una agradable sorpresa i em torno a trobar amb algun dels seus esplèndids escrits. Mentretant, sempre em queda rellegir els que encara hi són. :-)

Avui, mentre mirava els comentaris que hi ha al seu darrer post n'he trobat un d'un blocaire que no coneixia i, he anat ràpidament a donar una ullada al seu bloc que és el que avui presento aquí perquè m'ha agradat molt.

Es tracta de "La paraula escrita..." . Entreu-hi, ben segur que us agradarà.

Una abraçada,

Janet


1 comentari:

assumpta ha dit...

La conec i està molt bé. De tant en tant, també m'hi passejo.
---
Per cert, és una llàstima que no hagi tornar a publicar mai més. La trobem a faltar, oi?