L'Ametlla de Mar

Al final i malgrat les més de cinc hores de viatge en tren vaig poder arribar a l'Ametlla de Mar.

Vaig poder participar a la Marató de contes que havia organitzat aquella vila i va ser una experiència molt enriquidora.

Hi participaren nois i noies de l'Ametlla, mestres, una contaire de Roquetes i jo. Ens ho vam passar molt bé.

Llàstima que de l'Ametlla l'únic que vaig veure fos el teatre on actuarem i l'estació de tren.

Tinc una visita pendent i un dubte per quan hi torni ¿en tren o en cotxe?

http://www.ametllademar.org/

2 comentaris:

Jaume Viladric ha dit...

Janet,
T'aconsello que la propera hi vagis en cotxe o en bicicleta. Fins i tot fent autoestop, hi arribaries abans que amb la Renfe.
Vergonyós, i el pitjor és que ho assumim.
Tinc un dubte: em sorprèn que havent-hi estat 5 hores arribessis a temps a la marató. Que hi anaves amb temps per fer turisme?

Una abraçada ben forta,

Met

Anònim ha dit...

Hola Jaume,

Gràcies pel consell, el tindré en compte o... bé, em sembla que no massa perquè a finals de juny, si tot va bé, faré una escapadeta a Tortosa amb la meva filla i tinc la intenció d'anar-hi en tren!!

Ja t'explicaré com ha anat. De totes maneres, les vegades que he anat a Tortosa en tren no he tingut mai cap problema gros i sempre he arribat a l'hora prevista.

I sí, Jaume, tenia intenció més que de fer turisme, de compartir un dinar amb la gent de l'Ametlla, de passejar per la platja, ...

Bé, ja tinc una excusa per tornar-hi.

Molts besets,

Janet